2013. december 21., szombat

Happy Hour


Miután Rodrigez visszahozott bennünket egyből a partra mentünk, és mivel egész használható szél volt nagy vitorlákkal freerideoltunk kb 3 órát. Én ma egy szkeget törtem el siklás közben, de nem ez a durva. A centerből kijött az egyik lokál (Joel) segíteni és szkeg nélkül úgy vitte vissza a 120 literes deszkát és 7.3-as vitorlát, mintha a szkeg az egy teljesen felesleges alkatrész lenne. Eszméletlenül ügyesek egyébként.
A centerben dolgozók nagyon rendese. Tegnap tartottak nekünk egy Happy Hour-t. Vettek pár üveg rumot, némi jeget és colat, meg egy kis chipset. A chips jól jött, mert reggel óta nem ettünk és sportoltunk. A rum is jól jött...mert reggel óta nem ettünk és sportoltunk is.

Az első Happy Hour olyan jól sikerült, hogy tartottunk belőle még vagy 4-et aznap, valahogy így nézett ki az eddigi legerősebb esténk Venezuelában:



Összeállt a csapat, versenyzőink a következők:
Jade- A center egyetlen női alkalmazottja és az egyetlen olyan alkalmazottja aki beszél angolul. Hobbija a szörf és az ivás.
Joel és Fransisco – A center másik két alkalmazottja, testvérek és nem vetik meg a jó rumot ők sem.
Alex- Freelance szörf instruktor, nem kezdő alkoholbetyár és totemárus.
A Belga- Szétvarrt, 35 éves európai, akinek a hátán 60 cm széles carpe diem tetoválás található. Hát ő sem fogja stoppolni az estét..
Bogdan- Lengyel versenyző, hazájában ivó szaktekintély, Zubrowka fogyasztása 2,2  liter / óra, de a rummal sincsenek gondjai.
Ádi – Méltán híres óraszerelő, sörsárkány, ismert és elismert fröccsöntő és sok nyarat végigült egyhelyben a balatonszepezdi strandbüfé pultjánál.
Zoli- Többszörös pálinkaszívattyú díjas játékos, a megmérettetésre új májjal érkezett, nem lehet baj.

Ting-Ting
Indul az első óra!
És hoppá, Jade-ék már vezetnek is egy koktélnyival, na gyorsan veressetek a pohárba egy kis anyagot, megmutatjuk Ádival mi a Magyarok Istene!
A harmadik töltésnél már egálban vagyunk, Jade kicsit lassít, de a rumtesók csak most ébredeznek. Bogdan egyelőre visszafogott..”Nem Zubrowka ez főnök, húzzad neki!”
Hip-hop elillan az első óra, de előkerül a jó öreg santa teresa rum is. Ez már jobban üt. Alex két koktél között felnéz és mekkora játékos! látja a kínálkozó üzleti lehetőséget és el is sóz két totemet a részeg magyaroknak. Szép munka Alex, jogos a taps! Bogdán kissé elkezdi törni az angolt, mi elkezdjük beszélni a spanyolt. Mucho ron, santa teresa! Mucho Hielo!
Elfogyott 3 üveg rum, de nem lehet gond, van még bolt ami nyitva van, Ádi megmenti az estét 1000 forintért hoz két üveg rumot, egy colát, némi jeget, sőt ott hagy egy kis borravalót is. Very gentle!

A Harmadik óra eleje meghozza Ádi várva várt kacsaszáját, erősödik a verseny, de szűkül a mezőny! Előbb Fransisco, majd Joel is feladja, Bogdán is kiténfereg a pályáról. Kár érte, jó ember volt. Alex meg a Belga jól bírják Jade stoppol, csalásért kizárvaJ
Ó jaj, Ádinak pihennie kell, felmegy a szállásra, mert elálmosodott kissé. Na mindegy reméljük gyorsan kipiheni amit kell és jön vissza. Én még jól vagyok bár a 4. koktél óta szaggat a kép és azóta a 12-őt is elkerültük már.

Ádi távolléte még a legkontrolláltabb pálinkaszivattyút is megviselné, kicsit én is elszálltam tőle. Mivel akkor jó ötletnek tűnt betáraztam még egy dupla rumos colát, és elindultam sétálgatni a parton. Valószínűleg a colával lehetett a gond, mert a rum biztos rendben volt, de sikerült a kelleténél tovább sétálni, tulajdonképpen egészen dreamlandig jutottam…arra eszméltem, hogy a tenger mossa a fejem én meg a homokban fekszem. A nagy ijedtségre meg is ittam még két koktélt, közben Ádi is kipihente magát és önfeledtem folytattuk ott, ahol abbahagytuk. (csak még okosan szanaszét vágtuk a talpunkat a homokban és elhagytuk a papucsainkat is) 

Jó este volt:)

TIPP

Nyugodtan idd magad zoknira, itt senkit nem zavar.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése